tirsdag den 27. august 2013

Feriebøgerne er blevet skiftet ud....

Jeg har de sidste par uger været dybt opslugt af bogen "det syvende barn". Nu er den "desværre" skiftet ud med faglig og teoretisk læsning. Jeg havde lykkeligt glemt, hvor meget vi skal læse og har brugt 2,5 time på at læse lektier efter jeg puttede Vigga. Det sørgelige er at jeg ikke engang er helt færdig. Suk. Synes det er startet lidt hårdt med dobbeltmoduler og umenneskelige mængder af læsning. Heldigvis har vi sjældent dobbeltmoduler, men nogen har åbenbart ment at det var en god idé at starte ud med 3 af slagsen. Det bliver altså lidt stramt med undervisning fra 8.30-15.45 og 70+ siders læsning.

Men nok af mit brok ;-) Dagene er gået ret fint og Vigga har hygget sig med sin mama og Petrine. Hun har pjevset lidt når jeg er gået om morgenen, men har ikke været ked af det. Tror egentlig mest det har været fordi hun gerne ville ud og lege :-) Ea og Vigga har været ude på legepladsen når jeg er kommet hjem og hun bliver meget glad når jeg kommer cyklende ind i gården. Det er dejligt at blive taget imod af glad og dejlig datter <3 I morgen venter endnu en lang dag og jeg føler slet ikke, at jeg har nok tid med hende i disse dage. Heldigvis har jeg kun et enkelt modul på torsdag-fredag og regner derfor med at være tidligt hjemme. Det glæder jeg mig altså til :-)

Undskyld for mørkt og gulligt billede, men det er tilsynelandende blevet mørkt, imens jeg har siddet begravet i bøgerne ;-)

2 kommentarer:

  1. Hey.
    Er ny læser af din blog.
    Petrine, hvem er det?

    SvarSlet
  2. Hejsa,

    Velkommen til :-)

    Petrine er min kones dagplejebarn. Ea passer Vigga og Petrine herhjemme i en privat dagpleje ordning :-)

    SvarSlet