lørdag den 21. december 2013

Christiania

I dag cyklede Vigga og jeg en tur på Christiania, imens at min søde kone gjorde rent. Temmelig god fordeling, hvis jeg selv skal sige det.

På Christiania har de en hestestald og Vigga elsker heste. Jeg ved ikke lige, hvor den kærlighed kommer fra for hverken Ea eller jeg er specielt heste interesseret. Eller jo. Nu, hvor jeg lige tænker over det så var hun ude og ride på hest da vi var på Mallorca og det var egentlig der det startede. Men vi cyklede i hvert fald over på Christiania for at kigge lidt på hestene og klappe dem. Vi har været der før og Vigga plejer at være lidt tilbageholdende, men i dag var hun helt frygtløs og gik selv hen og klappede en af dem.

Efter vi havde været lidt hos hestene tog vi os en lille cykeltur rundt på Christiania. Der er vidst noget julemarked her i weekenderne så der var temmelig mange mennesker. Men smadder hyggeligt var det med julelys rundt omkring på husene og de kæmpe juletræer. Vigga elsker det! :-)

Jeg har sagt det før, men det kan ikke siges nok... Jeg elsker juleferie!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar